Welkom op onze Blog roliesenzo.

we willen hier graag laten zien wat we allemaal maken en hebben gemaakt ,gewoon of als opdracht.
We geven ook workshops,en kinderpartijtjes als je daar belangstelling voor hebt horen we dat graag!

We hopen dat jullie hier veel komen kijken en reageren en genieten van onze creatie's.We vinden het ook erg leuk als je een berichtje achter laat!

Groetjes Roos en Elisa



vrijdag 8 april 2011

ipad hoesje

Ik heb sinds kort een ipad en geweldig handig hoor..alleen het saaie zwarte hoesje erom heen is niet zo leuk zeker niet eilig om m in mee te nemen kan allerlei troep tussen komen...dus op zoek naar een leuke hoes voor mijn "appeltje"...alleen effen kleuren of hele dure en tja ik vind veranderen erg leuk dus liever een goedkopere en afentoe wat anders ...alleen effen is zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai..dus heb ik mijn hoes maar even gepimpt.....met lieveheersbeestje erop....leuk he:)
ik heb ook nog een aquablauwe een zilveren en een witte hoes en verschillende figuurtjes om er op te doen dus wie wil nu niet zo een leuke hoes ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten