Welkom op onze Blog roliesenzo.

we willen hier graag laten zien wat we allemaal maken en hebben gemaakt ,gewoon of als opdracht.
We geven ook workshops,en kinderpartijtjes als je daar belangstelling voor hebt horen we dat graag!

We hopen dat jullie hier veel komen kijken en reageren en genieten van onze creatie's.We vinden het ook erg leuk als je een berichtje achter laat!

Groetjes Roos en Elisa



donderdag 5 mei 2011

muisjes overal muisjes en ik ben er bang voor:(

ciska was 13 april jarig vroeg geld en ja dan is het toch weer leuk om er iets leuks bij te maken ....nu had ik al een tijd een patroontje van Tilda liggen van Muisjes...erg leuk maar ik ben echt bang voor muisjes heel verhaal dat zal ik maar niet vertellen....maar goed dit muisje ziet er zo schattig uit en ik dacht maak m in het paars dat is haar slaapkamer kleur en een mooie therapie als die muisjes want ja om er maar eentje te maken?????nou ik heb het geweten hoor het muisje was snel af niet zo moeilijk om te maken wel super leuk:)
ik heb de hele nacht over muizen gedroomd brrr ze liepen in mijn bed ik voelde er zelfs eentje bij mijn voeten brrrrrr<hoezo raar hahaha>nou ik was blij dat ik wakker was hoor:)
maaaaar de volgende dag nog een paar gemaakt en ik moet zeggen voor mijn muisjes ben ik niet bang hoor heb er zelfs een foto sessie van gemaakt:)met een paar zelf gemaakte annemoontjes.....

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt SUPER schattig , en helemaal niet eng !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee he deze zijn niet eng maar over deze leuke muisjes droomde ik helaas niet:(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet ik toch , jij en muizen zijn geen goede combi !!!

    BeantwoordenVerwijderen