Welkom op onze Blog roliesenzo.

we willen hier graag laten zien wat we allemaal maken en hebben gemaakt ,gewoon of als opdracht.
We geven ook workshops,en kinderpartijtjes als je daar belangstelling voor hebt horen we dat graag!

We hopen dat jullie hier veel komen kijken en reageren en genieten van onze creatie's.We vinden het ook erg leuk als je een berichtje achter laat!

Groetjes Roos en Elisa



donderdag 5 mei 2011

paas swap

Een beetje laat maar wil het toch even laten weten aan jullie....Met een viltforum waar ik lid van ben heb ik meegedaan met een Paas swap..dat houdt in dat als je je opgeeft  er  lootjes worden getrokken en je een mailtje krijgt voor wie je een PaasCreatie mag maken.....Ik heb een Paasslinger gemaakt
een combi van verschillende paas patroontjes ze vonden m hier zo leuk dat ik er meteen eentje voor ons moest maken:)
er was een datum en daarvoor moest het af en opgestuurd worden heel spannend natuurlijk of diegene mijn creatie wel leuk zou vinden en dat was gelukkig ook zo....

En dan afwachten wat je zelf zal krijgen en dat is ook spannend...nou ik kreeg een super mooie paasslinger en zoals je hier al hebt gemerkt ik ben gek op slingers:)

Hoop dat er snel weer een swap<ruil>komt want het is super leuk om mee te doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten