Welkom op onze Blog roliesenzo.

we willen hier graag laten zien wat we allemaal maken en hebben gemaakt ,gewoon of als opdracht.
We geven ook workshops,en kinderpartijtjes als je daar belangstelling voor hebt horen we dat graag!

We hopen dat jullie hier veel komen kijken en reageren en genieten van onze creatie's.We vinden het ook erg leuk als je een berichtje achter laat!

Groetjes Roos en Elisa



zondag 27 november 2011

tja

tja dit deed ik vroeger ook altijd he als ik mijn dagboek ging schrijven...elke dag ging me echt niet lukken en zo kwam het wel eens voor dat ik gewoon twee weken achter elkaar in 1 avond schreef:)
dit ook met dit blog!!!!leuk om na elke creatie wat te laten zien hier maar op de 1 of andere manier lukt dat toch steeds niet helaas...ach zo zie je een tijdje niks en zo opeens een heleboel ook leuk toch!!!
afgelopen vrijdag was er weer een studiemiddag van de basisschool...dus de dames kwamen weer wat leuks maken ....dit keer al wat voor de kerst en wat?
nou mijn kerstmannetje waar ik met de viltwedstrijd de publieksprijs mee had gewonnen natuurlijk!!!
en ze zijn erg leuk geworden ,de dames beginnen steeds handiger te worden en helpen elkaar ook al wat het is elke keer reuze gezellig en de volgende afspraak staat alweer voor als er weer een studiemiddag is op school!!!
hier dan de kerstmannetjes:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten