Welkom op onze Blog roliesenzo.

we willen hier graag laten zien wat we allemaal maken en hebben gemaakt ,gewoon of als opdracht.
We geven ook workshops,en kinderpartijtjes als je daar belangstelling voor hebt horen we dat graag!

We hopen dat jullie hier veel komen kijken en reageren en genieten van onze creatie's.We vinden het ook erg leuk als je een berichtje achter laat!

Groetjes Roos en Elisa



maandag 2 april 2012

swap poppenhoekje

Ik heb al eens eerder verteld dat ik bij een super leuke groep op internet zit die allemaal super creatief zijn en werken met vilt dat heet het poppenhoekje...eind maart hadden we weer een swap dan krijg je de naam van iemand van het groepje en daar maar je nav een thema een mooie creatie en stuurt dat dan op de afgesproken datum op..dit keer was het thema Lente groet.
ik had eerst deze raamhanger gemaakt

maar hier thuis vonden ze m te fel van kleur,te bont je moest er echt van houden dus moest ik weer wat anders maken en toen is het deze lieverd geworden op een rieten bloem van xenos..

ook super leuk en die is door allemaal goed gekeurd :) en zelf kreeg ik dit lieve schaapje als raamhanger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten