Welkom op onze Blog roliesenzo.

we willen hier graag laten zien wat we allemaal maken en hebben gemaakt ,gewoon of als opdracht.
We geven ook workshops,en kinderpartijtjes als je daar belangstelling voor hebt horen we dat graag!

We hopen dat jullie hier veel komen kijken en reageren en genieten van onze creatie's.We vinden het ook erg leuk als je een berichtje achter laat!

Groetjes Roos en Elisa



woensdag 6 juni 2012

zomerswap

voor het poppenhoekje hadden we weer een swap, een zomerswap deze keer... Ik heb een zomergroet gemaakt en vond het zo leuk om te maken en het resultaat dat ik er ook eentje voor mezelf heb gemaakt.zo hebben ze samen toch wel een paar weken gestaan (toen het zulk mooi weer was in nederland)en toen ze werden gescheiden wa het meteen waardeloss weer..toeval?ik hoop het want ik wil nog wel wat echte mooie zomerse dagen hoor dan kan ik lekker buiten zitten met mijn gekregen swap een mooie gemaakte theewarmer voor op een mok,ik ben gek op thee dus deze swap komt precies op de goede plek .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten